يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد .

يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد

بهترين تايم براي تور هند چه فصلي مي باشد

تور ارزان هند؛ هندوستان با اسم رسمي جمهوري هندوستان كشوري در پايين آسيا است كه پايتخت اين كشور شهر دهلي نو مي باشد.تور كشور هند از لحاظ اقتصادي بسيار مهم مي باشد و به سرعت هم در روند روبه جلو رفتن مي باشد.

متوسط قيمت مواد غذايي

غذا در دهلي ارزان است به شرطي كه از دكه‌هاي خياباني غذا تهيه كنيد. مسلم است كه اگر بخواهيد در رستوران‌هاي توريستي غذا ميل كنيد بودجه‌ي شما سريع تر تمام خواهد شد. صبحانه: معمولا هتل‌ها به همراه اجاره‌ي اتاق وعده‌ي صبحانه را هم ارايه مي دهند، اما اگر اينگونه نبود مي توانيد در دكه‌هاي خياباني و رستوران هاي معمولي غذاي ارزان ميل كنيد. يادتان باشد قيمت رستوران هاي غربي گران‌تر است. (۸۰ تا ۱۵۰ روپيه)

ناهار: شما مي توانيد با هر نوع بودجه اي در اين شهر غذا ميل كنيد. اما حقيقت امر اين است كه رستوران ها هرچقدر بهتر باشند هزينه‌هاي بالاتري را از شما كسر خواهند كرد. پس اگر محدوديت زيادي در بودجه داريد كمي قانع باشيد و در غذافروشي‌هاي محلي روزگار را سر كنيد. (۱۰۰ تا ۲۵۰ روپيه)

 

هند

شام: اگر نشستن در رستوران هاي خوب را براي صرف شام انتخاب كنيد، باز هم مي توانيد وعده‌هاي غذايي ارزان پيدا كنيد، اما نسبت به وعده هاي ديگر بايد كمي بيشتر هزينه كنيد. (۲۰۰ تا ۴۰۰ روپيه) مك دونالد: در دهلي هزينه‌ي يك وعده غذاي مك دونالدي! در بهترين حالت خود معمولا بيش از ۹۵ روپيه نمي‌شود. اگر دوست داريد خودتان آشپزي كنيد، بسته به اينكه به كدام سبك از غذاي غربي يا آسيايي علاقمند باشيد، مي‌توانيد مواد غذايي مورد نياز يك هفته‌تان را با پرداخت به ترتيب حدود۱۶۲۲ و۱۲۶۸ روپيه تهيه كنيد. به ياد داشته باشيد محاسبه قيمت‌ها بر اساس ميزان كالري استاندارد و مواد غذايي مورد نياز يك انسان سالم و بالغ تنظيم شده است كه اقلامي چون نان تازه، برنج سفيد، تخم مرغ، شير (سبك غربي)، سينه‌ي مرغ (پوست كنده و بدون استخوان)، پنير محلي (سبك غربي)، سيب درختي، پرتقال، گوجه فرنگي، سيب زميني و كاهو مي‌شود. مسلم است كه اگر مواد بيشتري نياز داريد، بايد هزينه‌ي بيشتري بپردازيد.

هند
هزينه‌ي حمل و نقل

چهار انتخاب اصلي براي استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي در دهلي عبارتند از اتوبوس، مترو، تاكسي و تاكسي‌هاي ۳ چرخ. بيش از ۲,۰۰۰ اتوبوس عمومي در اين شهر مشغول خدمت رساني هستند اما متاسفانه اغلب آن ها راحتي و استاندارد اتوبوس هاي غربي را ندارند. البته تعدادي از آن ها داراي سيستم تهويه مناسب هستند كه با رنگ قرمز مشخص شده‌اند.

هند

سيستم متروي اين شهر جديدترين وسيله‌ي نقليه‌اي است كه اضافه شده است و به صورت مكرر اقدام به جابجايي مسافران مي كند. در حال حاضر ۶ خط مترو در اطراف شهر، تعداد زيادي ايستگاه را پوشش مي دهند. با اين وجود راحت‌ترين راه براي دسترسي به بيشترين نقاط شهر است.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان هند برويد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۶:۲۸ توسط:EWRTEWE موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :