يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد .

يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد

كد نويسي وب سايت واكنش گرا به خاطر موبايل قسمت 3

ساخت سايت واكنش گرا قطعا يكي از بهترين راه ها براي اينكه وب سايت شما در هر مانيتوري ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت سايت شما در هر صفحه نمايش و يا تلفن همراهي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي وب سايت به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با توجه به سايز صفحه ، شيوه نامه هاي آبشاري مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . ايجاد وب سايت ريسپانسيو براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها مورد استفاده قرار مي گيرد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي گوناگون طراحي مي نماييم.

كد نويسي سايت واكنش گرا براي موبايل بخش دوم

بعضي از صاحبان تجارت اينترنتي تمايل به داشتن دو سايت متفاوت دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نشان دادن درون موبايل ، از طرفي بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به ساخت دو سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك وب سايت قابل ديدن در  كامپيوترهاي خانگي ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن هاي همراه داشته باشند .

ممكن است برخي از مديران تجارت آنلاين نسبت به استفاده كاربران از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين تعداد از صاحبان وب سايت ها بايد قيد تعدادي از مخاطبين خود را زده و از طرفي آماده تخريب نام تجاري خود باشند زيرا بسياري از بازديدكنندگان هنگام بازديد از اين سايت از طريق موبايل با سامانه اي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر كاربران سايتي بي كيفيت بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا تلقي ميشود.

كد نويسي تارنماي اينترنتي واكنش گرا به خاطر موبايل بخش اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از هسته مهم استراتژي هاي شما به منظور بازاريابي آنلاين است ، داشتن يك پايگاه اينترنتي كه قابل روئيت در موبايل باشد بسيار پسنديده خواهد بود . امروزه مقدار فروش تلفن هاي همراه نسبت به فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 ميزان استفاده از اينترنت توسط موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار افزايش يافته است.

به همين علت داشتن پايگاه اينترنتي كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و ايرادي در موبايل قابل ديدن باشد بسيار كار پسنديده اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي ميزان بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق موبايل برابر با تعداد بازديدهاي سايتتان از طريق كامپيوترهاي خانگي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق سيستم هاي شخصي بيشتر شود .

آمارها نشان دهنده اين است كه نزديك به 67 درصد از كاربراني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت متصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين طريق نشان ميدهند به همين دليل شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق مخاطبين دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در پايگاه اينترنتي خود به خاطر نمايش بي عيب و نقص در موبايل داشته و به دنبال ايجاد وب سايتي ميباشند كه در زمان نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين شكل ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود نيز ، كمك شاياني نمائيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز موفق تر شويم .

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۶:۲۴ توسط:EWRTEWE موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :