يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد .

يك كودك چرا دوست داشتني است حتي اگر بچه دشمنتان باشد

خدمات ساخت سايت در اراك

نكاتي در مورد هزينه ها :

به دليل كلي بودن جدول تعرفه ها و بنا به درخواست مشتريان ، در اين بخش اطلاعات جزئي تري از امكانات وب سايت در اختيار شما كاربران عزيز قرار ميگيرد.

گالري تصاوير
درجه سي : ندارد
درجه بي : يك مجموعه و دو تصوير در بخش گالري تصاوير قرار خواهد گرفت .
درجه آ : دو مجموعه و در هر مجموعه دو تصوير قرار خواهد گرفت + آموزش عمومي ايجاد مجموعه
پنل حرفه اي : سه مجموعه و در هر مجموعه دو تصوير قرار خواهد گرفت + آموزش عمومي ايجاد مجموعه
پنل ويژه : چهار مجموعه و در هر مجموعه دو تصوير قرار خواهد گرفت + آموزش اختصاصي ايجاد مجموعه




توجه : در صورت درخواست كارفرما ، به ازاي اضافه شدن هر مجموعه تصوير مبلغ 20 هزار تومان و به ازاي اضافه شدن هر تصوير در مجموعه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد .

فرم ساز
درجه سي : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روي وب سايت قرار خواهد داشت ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه بي : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روي وب سايت قرار خواهد داشت  ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه آ : فرم ارتباط با ما + يك فرم دلخواه كه نهايتا داراي 5 فيلد است ( به عنوان مثال فرم همكاري ) + آموزش عمومي ايجاد فرم
پنل حرفه اي : فرم ارتباط با ما + دو فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداكثر داراي 8 فيلد ) + آموزش عمومي ايجاد و استفاده از فرم
پنل ويژه : فرم ارتباط با ما + سه فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداكثر داراي 10 فيلد ) + آموزش اختصاصي ايجاد و استفاده از فرم




توجه : در صورت درخواست كارفرما ، به ازاي اضافه شدن هر فرم مبلغ 20 هزار تومان و به ازاي ازاي اضافه شدن هر فيلد مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد. ( تعداد فيلد هاي هر فرم بر اساس توضيحات قبلي ميباشد . )

ازخدمات شركت ايفا نت بررسي واعلام قيمت طراحي سايت مي باشد

هم اكنون طراحي سايت در اراك شركت ايفانت  در خدمت شما مي باشد

يك مدير كارآمد ميبايست در رابطه با عوامل مهم و تاثيرگذار در موفقيت يك كسب و ار آنلاين آگاهي هاي لازم را داشته باشد، عوامل مهم و تاثير گذار در رابطه با موفقيت يك كسب و كار آنلاين را ميتوان به چهار دسته عمده تقسيم بندي كرد كه همه اين دسته ها با يكديگر مرتبط بوده و بهم وصل ميباشند .در واقع اين عوامل مانند يك زنجير به يكديگر متصل بوده و نميتوان آنها را از هم جدا كرد يا يك عامل را فداي عاملي ديگر نمود. در ادامه به معرفي اين عوامل ميپردازيم


فناوري
ميتوان گفت كه فناوري پايه و اساس كسب و كار الكترونيكي را تشكيل ميدهد و زماني يك سازمان در عرصه رقابت و كسب و كار الكترونيكي موفق خواهد شد كه زيرساخت فناوري خود را تقويت كند و از اساس فناوري كه همان اينترنت است استفاده كند. رسيدن به موفقيت بدون داشتن زيرساخت ها و بستر مناسب فناوري ، تقريبا امري محال ميباشد.

سرمايه
مدير موفق در كسب و كار الكترونيكي كسي است كه زيرساخت سرمايه اي سازمان را درك كند ، پول مورد نياز استقرار كسب و كار با توجه به منابع سازماني تامين و ايمني لازم را براي سرمايه گذاري در كسب و كار ايجاد كند.

براي كسب اطلاعات  بيشتر درمورد طراحي يك سايت حرفه اي ميتوانيد به طراحي وب سايت در اراك  مراجعه كنيد.


مديريت سرمايه يكي از مهمترين مسائل براي رسيدن به موفقيت ميباشد ، مديري كه در زمينه مديريت سرمايه سازمان موفق نباشد قطعا نميتواند باعث موفقيت و رسيدن به اهداف عالي سازمان بشود. نظارت بر روي سرمايه آنلاين بسيار مهم بوده و يك مدير ميبايست بر روي اين مسئله بسيار حساس باشد.

رسانه
مدير كسب و كار الكترونيك در بين رسانه ها بايد داراي قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرايي در فناوري هاي ايجاد شده ، همگرايي رسانه اي ايجاد كند. استفاده از رسانه ها براي رسيدن به موفقيت ميتواند بسيار مفيد باشد ، اگر سازمان شما چهره اي محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممكن است خريداران زيادي را از دست بدهيد اما اگر بتوانيد چهره اي مناسب در رسانه ها داشته باشيد ، قطعا ميتوانيد خريداران زيادي را جذب كنيد. امروزه در زمينه تجارت الكترونيك حتي ميتوانيد از خود سوال كنيد كه آيا از قدرت رسانه هاي اجتماعي آگاهيد ؟ ، اگر اين آگاهي را نداريد ، بايد بدانيد كه يكي از بهترين مكان ها براي رسيدن به موفقيت را از دست داده ايد...!

سياست عمومي
مديران ارشد سازمان ها براي آن كه در عرصه كسب و كار الكترونيك موفق باشند ، بايد به زيرساخت ها سياست عمومي سازمان توجه داشته باشند يعني بايد قوانين رايج و همچنين صدمات و كمك هاي ناشي از تغيير قوانين و مقررات كسب و كار را درك كنند و به اين نكته پي ببرند كه اينترنت چگونه جامعه را تحت تاثير قرار ميدهد

هم اكنون طراحي سايت در اراك شركت ايفانت  در خدمت شما مي باشد


استان مركزي

بزرگترين شهر و مركز استان مركزي شهر اراك مي‌باشد. اين استان به عنوان پايتخت صنعتي ايران شناخته مي‌شود. در روزگار كهن اين مكان عراق نام داشت كه در زمان تسلط اعراب بر ايران عراق عجم ناميده مي‌شد كه شامل بسياري از استانهاي همجوار امروزي مي‌شد

اين استان از شمال به استان‌هاي البرز و قزوين، از غرب به استان همدان، از شمال شرقي به استان تهران از جنوب به استان‌هاي لرستان و اصفهان و از شرق به استان‌هاي قم و اصفهان محدود است.

اين استان با مساحتي معادل ۲۹٬۵۳۰ كيلومتر مربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت كل كشور را به خود اختصاص داده‌است. بر اساس آخرين تقسيمات كشوري، استان مركزي داراي ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، ۱٬۳۹۴ آبادي داراي سكنه و ۴۶ آبادي خالي از سكنه‌است.

مركز اين استان شهر اراك است. شهرستانهاي اين استان عبارت‌اند از: اراك، محلات، ساوه، تفرش، خمين، فراهان، دليجان، شازند، آشتيان، كميجان، زرنديه و خنداب.

 

آب و هواي استان به علت وجود كوه‌هاي مرتفع، مجاورت با حاشيه مركزي ايران، همجواري با بخشي از منطقه حوض سلطان، كوير ميقان و حوزه آبريز درياچه نمك و همچنين قرار گرفتن در محل تلاقي دو رشته كوه البرز و زاگرس، داراي آب و هوايي متنوع است. همچنين جهت و جريان وزش بادهاي غربي ـ مديترانه‌اي و اقيانوس اطلس، توده‌هاي هواي فشار زياد اقيانوس هند و جريانهاي سرد آسياي مركزي شرايط اقليمي استان را تحت تأثير خود قرار مي‌دهد.

مهمترين انواع آب و هواي استان عبارتند از: آب و هواي نيمه بياباني در مناطقي چون ساوه و زرنديه، آب و هواي معتدل كوهستاني همراه با زمستان سرد و تابستان معتدل، در شهرستان‌هايي مانند اراك، خمين، تفرش و محلات. آب و هواي سرد كوهستاني با زمستاني سرد و برفي و تابستاني خنك در محدوده‌هاي جغرافيايي شهرستان شازند.همچنين در بخش‌هايي از شهرستان فراهان مخصوصاً روستاي كسرآصف مناظري زيبا دارند كه انسان را به ياد جنگل‌هاي شمالي ايران مي‌اندازد

هم اكنون طراحي سايت در اراك شركت ايفانت  در خدمت شما مي باشد




برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۲۷:۰۵ توسط:EWRTEWE موضوع:

كد نويسي وب سايت واكنش گرا به خاطر موبايل قسمت 3

ساخت سايت واكنش گرا قطعا يكي از بهترين راه ها براي اينكه وب سايت شما در هر مانيتوري ( با وضوح تصوير متفاوت ) و يا گوشي هاي تلفن همراه و ... به درستي نمايش داده شود.  طراحي سايت با استفاده از تكنيك واكنش گرا است بدين صورت سايت شما در هر صفحه نمايش و يا تلفن همراهي بدون ايراد نمايش داده ميشود.

در سايت فروشگاه اينترنتي واكنش گرا  ساختار لايه‌هاي وب سايت به صورت شناور ساخته مي‌شود و با كمك خاصيت  مديا در تگ لينك  با توجه به سايز صفحه ، شيوه نامه هاي آبشاري مربوطه بار گزاري مي‌شود كه باعث تنظيم عرض نمايشگر ، سايز متن و ... در ابعاد مختلف مي‌شود . ايجاد وب سايت ريسپانسيو براي واكنش سايت نسبت به تغيير دستگاه هاي مختلف مانند تبلت، موبايل ، لپ تاپ، تلويزيون هاي هوشمند و همچنين تغيير رزولوشن ها مورد استفاده قرار مي گيرد .

در اين روش با استفاده از ويژگي هاي جديد و همچنين طراحي هاي شناور  سايت را بدون نياز به نسخه هاي متفاوت براي دستگاه ها و رزولوشن هاي گوناگون طراحي مي نماييم.

كد نويسي سايت واكنش گرا براي موبايل بخش دوم

بعضي از صاحبان تجارت اينترنتي تمايل به داشتن دو سايت متفاوت دارند ، يكي براي سيستم هاي شخصي و لپ تاپ ها ، يكي براي نشان دادن درون موبايل ، از طرفي بعضي از مديران كسب و كارهاي اينترنتي علاقه اي به ساخت دو سايت متفاوت ندارند و ترجيح ميدهند يك وب سايت قابل ديدن در  كامپيوترهاي خانگي ، لپ تاپ ، تبلت ها و تلفن هاي همراه داشته باشند .

ممكن است برخي از مديران تجارت آنلاين نسبت به استفاده كاربران از تلفن هاي همراه اهميت قائل نشوند ، اين تعداد از صاحبان وب سايت ها بايد قيد تعدادي از مخاطبين خود را زده و از طرفي آماده تخريب نام تجاري خود باشند زيرا بسياري از بازديدكنندگان هنگام بازديد از اين سايت از طريق موبايل با سامانه اي بهم ريخته و نا مرتب رو به رو خواهند شد كه قطعا از نظر كاربران سايتي بي كيفيت بوده كه كاربر هيچ علاقه اي به ماندن در آن نخواهد داشت و قطعا با اين تفاسير توقع فروش در اين سايت توقعي بي جا تلقي ميشود.

كد نويسي تارنماي اينترنتي واكنش گرا به خاطر موبايل بخش اول

اگر بهينه سازي ساختار سايت به عنوان يك جزء از هسته مهم استراتژي هاي شما به منظور بازاريابي آنلاين است ، داشتن يك پايگاه اينترنتي كه قابل روئيت در موبايل باشد بسيار پسنديده خواهد بود . امروزه مقدار فروش تلفن هاي همراه نسبت به فروش كامپيوترهاي خانگي و يا لپ تاپ ها پيشي گرفته است همچنين در سال 2014 ميزان استفاده از اينترنت توسط موبايل نسبت به سال هاي قبل بسيار افزايش يافته است.

به همين علت داشتن پايگاه اينترنتي كه به طور كامل و بدون هيچ گونه عيب و ايرادي در موبايل قابل ديدن باشد بسيار كار پسنديده اي خواهد بود . اصلا تعجب نكنيد اگر به زودي ميزان بازديد از پايگاه اينترنتي شما از طريق موبايل برابر با تعداد بازديدهاي سايتتان از طريق كامپيوترهاي خانگي بود و يا حتي ممكن است به زودي ميزان استفاده از اينترنت از طريق تلفن همراه حتي نسبت به ميزان استفاده از اينترنت از طريق سيستم هاي شخصي بيشتر شود .

آمارها نشان دهنده اين است كه نزديك به 67 درصد از كاربراني كه از طريق تلفن همراه به اينترنت متصل ميشوند تمايل زيادي به خريد از اين طريق نشان ميدهند به همين دليل شركت هايي كه هميشه رفتاري عاقلانه و منطقي در مقابله با علايق مخاطبين دارند از مدتي قبل اقدام به تغييراتي در پايگاه اينترنتي خود به خاطر نمايش بي عيب و نقص در موبايل داشته و به دنبال ايجاد وب سايتي ميباشند كه در زمان نمايش در موبايل هيچ تفاوتي نسبت به نمايش در كامپيوترهاي خانگي نداشته باشد. بدين شكل ميتوانيم به بازاريابي اينترنتيشركت خود نيز ، كمك شاياني نمائيم ، از طرفي ميتوانيم در بحث اعتماد سازي نيز موفق تر شويم .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۶:۲۴ توسط:EWRTEWE موضوع:

بهترين تايم براي تور هند چه فصلي مي باشد

تور ارزان هند؛ هندوستان با اسم رسمي جمهوري هندوستان كشوري در پايين آسيا است كه پايتخت اين كشور شهر دهلي نو مي باشد.تور كشور هند از لحاظ اقتصادي بسيار مهم مي باشد و به سرعت هم در روند روبه جلو رفتن مي باشد.

متوسط قيمت مواد غذايي

غذا در دهلي ارزان است به شرطي كه از دكه‌هاي خياباني غذا تهيه كنيد. مسلم است كه اگر بخواهيد در رستوران‌هاي توريستي غذا ميل كنيد بودجه‌ي شما سريع تر تمام خواهد شد. صبحانه: معمولا هتل‌ها به همراه اجاره‌ي اتاق وعده‌ي صبحانه را هم ارايه مي دهند، اما اگر اينگونه نبود مي توانيد در دكه‌هاي خياباني و رستوران هاي معمولي غذاي ارزان ميل كنيد. يادتان باشد قيمت رستوران هاي غربي گران‌تر است. (۸۰ تا ۱۵۰ روپيه)

ناهار: شما مي توانيد با هر نوع بودجه اي در اين شهر غذا ميل كنيد. اما حقيقت امر اين است كه رستوران ها هرچقدر بهتر باشند هزينه‌هاي بالاتري را از شما كسر خواهند كرد. پس اگر محدوديت زيادي در بودجه داريد كمي قانع باشيد و در غذافروشي‌هاي محلي روزگار را سر كنيد. (۱۰۰ تا ۲۵۰ روپيه)

 

هند

شام: اگر نشستن در رستوران هاي خوب را براي صرف شام انتخاب كنيد، باز هم مي توانيد وعده‌هاي غذايي ارزان پيدا كنيد، اما نسبت به وعده هاي ديگر بايد كمي بيشتر هزينه كنيد. (۲۰۰ تا ۴۰۰ روپيه) مك دونالد: در دهلي هزينه‌ي يك وعده غذاي مك دونالدي! در بهترين حالت خود معمولا بيش از ۹۵ روپيه نمي‌شود. اگر دوست داريد خودتان آشپزي كنيد، بسته به اينكه به كدام سبك از غذاي غربي يا آسيايي علاقمند باشيد، مي‌توانيد مواد غذايي مورد نياز يك هفته‌تان را با پرداخت به ترتيب حدود۱۶۲۲ و۱۲۶۸ روپيه تهيه كنيد. به ياد داشته باشيد محاسبه قيمت‌ها بر اساس ميزان كالري استاندارد و مواد غذايي مورد نياز يك انسان سالم و بالغ تنظيم شده است كه اقلامي چون نان تازه، برنج سفيد، تخم مرغ، شير (سبك غربي)، سينه‌ي مرغ (پوست كنده و بدون استخوان)، پنير محلي (سبك غربي)، سيب درختي، پرتقال، گوجه فرنگي، سيب زميني و كاهو مي‌شود. مسلم است كه اگر مواد بيشتري نياز داريد، بايد هزينه‌ي بيشتري بپردازيد.

هند
هزينه‌ي حمل و نقل

چهار انتخاب اصلي براي استفاده از سيستم حمل و نقل عمومي در دهلي عبارتند از اتوبوس، مترو، تاكسي و تاكسي‌هاي ۳ چرخ. بيش از ۲,۰۰۰ اتوبوس عمومي در اين شهر مشغول خدمت رساني هستند اما متاسفانه اغلب آن ها راحتي و استاندارد اتوبوس هاي غربي را ندارند. البته تعدادي از آن ها داراي سيستم تهويه مناسب هستند كه با رنگ قرمز مشخص شده‌اند.

هند

سيستم متروي اين شهر جديدترين وسيله‌ي نقليه‌اي است كه اضافه شده است و به صورت مكرر اقدام به جابجايي مسافران مي كند. در حال حاضر ۶ خط مترو در اطراف شهر، تعداد زيادي ايستگاه را پوشش مي دهند. با اين وجود راحت‌ترين راه براي دسترسي به بيشترين نقاط شهر است.

براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه تور ارزان هند برويد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۶:۲۸ توسط:EWRTEWE موضوع:

كيشبااهميت ترين منطقهتوريستي و تجاري كشور است كه سالانه توريست هاي بسيارينقاط بسياري را بهسمت خود مي كشاند.

براي ساخت وب سايت به كار بردن زبان پي اچي پي مناسب تر ميباشد يا اي اس پي ؟

اين دو زبان كد نويسي تحت وب ، متداول ترين |زبان ها|كدها} براي طراحي سايت هاي دايناميك ميباشند . از نظر كاربرد ميتوان گفت كه هر دو يك كاربرد داشته و تفاوت آنها در نوع نوشتن كدهاي آنها ميباشد. برخي از افراد كه اطلاع زيادي از نحوه عملكرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال يافتن جوابي براي اين سوال ميباشند كه كداميك از اين زبان ها بهتر است . در واقع اين سوال گاها موجب ميشود كه بحث ها و اختلاف نظرهايي در بين طراحان به وجود بيايد.

به اين خاطر كه بيشتر طراحان وب سايت تنها به يكي از اين دو زبان تسلط دارند به سرعت در جواب با چنين مسئله اي اقدام به دفاع از زباني ميكنند كه خود بر آن توانا ميباشند.

بعضي از كاربران براي سفارش اپليكيشن اندرويد و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف نظر ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه  تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

كد نويسي تارنماي اينترنتي ريسپانسيو براي موبايل قسمت 4

ساخت سايت ريسپانسيو باعث ميشود تمامي كاربران از نحوه نمايش اطلاعات راضي بوده و اين مورد يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جنبه هاي زيباي طراحي وب سايت واكنش گرا اين است كه يك وب سايت ريسپانسيو مي تواند وب سايت را براي يك كاربر با بهترين امكانات و يا يك بازديدكننده با امكاناتي كاملا ساده كه هر يك از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي متفاوت استفاده ميكنند ، به يك صورت نمايش دهد.

غير ممكن است كه اين نكته در رتبه هاي سايت شما در بين موتورهاي جستجو بي تاثير باشد چون در اين شرايط شما شرايطي آماده نموده ايد كه كاربران از هر طريقي وارد سايت شما شدند نسبت به يكديگر تفاوتي نداشته و در واقع همه بازديدكنندگان داراي شرايطي برابر باشند . طراحي سايت واكنش گرا به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۲:۵۳ توسط:EWRTEWE موضوع:

بهترين زمان براي تور روسيه چه زماني مي باشد

برگزيدن  تور لحظه آخري روسيه, به قصد تماشاي شهرهاي زيباي سنت پترزبورگ و مسكو و سواحل جذاب اين مناطق ميتواند كه  نتخاب عالي باشد.ولي بايد اين توصيه  را توجه كرد كه كشور روسيه به علت قرب به قطب شمال داراي جوي خنك مي باشد كه اين داستان براي خيلي ها خوشايند نمي باشد.








- براي بازديد از كاخ كرملين به زمان كافي نياز داريد .
براي بازدي از اين كاخ بايد وقت كافي داشته باشيد چراكه بايد از شش كليسا و موزه ديدن كنيد .
براي بازديد از اين كاخ برنامه ديگه اي نداشته باشد . و صبور باشيد .
هزينه ورود به كاخ كرملين براي افراد غير روسي گران است و فروشنده هاي بليط انگليسي نميدانند در نتيجه تهيه بليط و ورود به كاخ كلافه كننده ست .
براي ديدن از موزه آرموي به وقت و تحمل بيشتري احتياج داريد. چراكه در اين موزه طلا و جواهرات و الماس نگهداري مي شود و براي خريد بليط ها بايد 45 دقيق قبل از ورود به موزه اقدام كنيد .



 

 

5- فكر رانندگي را از ذهن خود خارج كنيد .
در اين شهر شلوغ و پر ترافيك هزينه كرايه اتومبيل زياد است بنابراين در شهر مسكو بهتر است از مترو استفاده كنيد .


6- در رستوران هايي كه پيش خدمت ها لباس سنتي برتن دارند هزينه غذاها بالاست و اصلا رگ و بوي غذاهاي سنتي مسكو را ندارند .
به جاي آن ميتوانيد در استولووايا غذا را نوش جان كنيد .


7-  كور رنگ نشويد!
در مسكو هرجايي را نگاه كنيد خاكستري ست . بنابراين به پاك هاي رنگانگ مسكو برويد تا چشمان شما به يك رنگ عادت نكند.


8-  سوغاتي‌هاي معمول را نخريد.
براي خريد سوغاتي در مسكو به بازار هاي سنتي شهر برويد و اشيا آنتيك را خريداري كنيد چرا كه ميتواند خيلي از عروسك هايي كه دست فروشان مسكو به شما اصرار ميكنند بخريد ،بهترند.

اميدواريم كه تور ارزان روسيه به شما خوش بگذرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۵:۰۰ توسط:EWRTEWE موضوع:

كيشويژه ترين جزيره گردشگري و تجاري كشور است كههرسال توريست هاي بسيارينقاط بسياري را به خود جذب مي‌كند.

در هنگام ايجاد سايت به كارگيري از كدهاي php بهتر ميباشد يا اي اس پي ؟

اين دو زبان برنامه نويسي تحت وب ، رايج ترين |زبان ها|كدها} براي ايجاد سايت هاي پويا هستند . از نظر كاربرد ميتوان گفت كه هر دو يك كارايي دارد و فرق آنها در نوع نوشتن كدهاي آنها ميباشد. برخي از افراد كه اطلاع زيادي از نحوه كاركرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال گرفتن جوابي براي اين سوال ميباشند كه كداميك از اين زبان ها بهتر ميباشد . در واقع اين مسئله بعضا موجب ميشود كه بحث ها و اختلاف نظرهايي ميان طراحان به وجود بيايد.

به اين خاطر كه بيشتر طراحان وب سايت تنها به يكي از اين دو برنامه نويسي تسلط دارند به سرعت در پاسخ با چنين مسئله اي اقدام به دفاع از زباني ميكنند كه خود بر آن مسلط ميباشند.

بعضي از كاربران براي ساخت برنامه اندرويد و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف سليقه ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه  تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

طراحي سايت واكنش گرا به خاطر تلفن هاي همراه پارت چهارم

ساخت سايت ريسپانسيو موجب ميشود همه كاربران از نحوه نمايش مطالب راضي بوده و اين مسئله يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جنبه هاي جذاب كدنويسي وب سايت واكنش گرا اين است كه يك وب سايت ريسپانسيو مي تواند سايت را براي يك كاربر با بهترين امكانات و يا يك بازديدكننده با امكاناتي كاملا ساده كه هركدام از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي مختلف استفاده ميكنند ، به يك صورت نمايش دهد.

غير ممكن است كه اين نكته در رتبه هاي وب سايت شما در بين موتورهاي جستجو بي تاثير باشد زيرا در اين شرايط شما شرايطي مهيا كرده ايد كه كاربران از هر طريقي وارد وب سايت شما شدند نسبت به يكديگر فرقي نداشته و در اصل تمام بازديدكنندگان داراي شرايطي يكسان باشند . كدنويسي سايت واكنش گرا به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۰۴:۴۶ توسط:EWRTEWE موضوع:

كيشبااهميت ترين منطقهتوريستي و تجاري كشور است كههرسال توريست هاي بسياريگوشاگوش دنيا را بهسمت خود مي كشاند.

براي ساخت سايت به كار بردن قطعه هاي كد پي اچي پي مناسب تر است يا asp ؟

اين دو زبان برنامه نويسي تحت وب ، رايج ترين |زبان ها|كدها} براي ساخت وب سايت هاي پويا ميباشند . از نظر كارايي ميتوان گفت كه هر دو يك كاربرد دارد و فرق آنها در نوع نوشتن خطوط برنامه آنها ميباشد. برخي از افراد كه اطلاع زيادي از نحوه كاركرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال گرفتن پاسخي براي اين مسئله ميباشند كه كداميك از اين برنامه نويسي ها بهتر است . در واقع اين سوال گاها موجب ميشود كه بحث ها و اختلاف نظرهايي در بين طراحان به وجود بيايد.

به اين خاطر كه اكثر طراحان سايت تنها به يكي از اين دو زبان تسلط دارند به سرعت در پاسخ با چنين مسئله اي اقدام به دفاع از برنامه اي ميكنند كه خود بر آن توانا ميباشند.

بعضي از بازديدكنندگان براي نسخه اندرويد سايت و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف نظر ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه  تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

كد نويسي تارنماي اينترنتي ريسپانسيو براي تلفن هاي همراه بخش چهارم

ساخت سايت responsive باعث ميشود همه كاربران از نحوه نمايش اطلاعات راضي بوده و اين مورد يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جاذبه هاي جذاب كدنويسي وب سايت واكنش گرا اين است كه يك وب سايت واكنش گرا مي تواند سايت را براي يك كاربر با بهترين امكانات و يا يك كاربر با امكاناتي كاملا پيش پا افتاده كه هركدام از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي متفاوت استفاده ميكنند ، به يك شكل نمايش دهد.

محال است كه اين نكته در رتبه هاي وب سايت شما در ميان موتورهاي جستجو بي تاثير باشد چون در اين شرايط شما شرايطي آماده كرده ايد كه بازديدكنندگان از هر طريقي وارد سايت شما شدند نسبت به يكديگر تفاوتي نداشته و در واقع همه بازديدكنندگان داراي شرايطي برابر باشند . كدنويسي وب سايت ريسپانسيو به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۵:۱۷ توسط:EWRTEWE موضوع:

سفر به جزيره كيش يكي از بهترين موردها براي مسافرت است و مي تواند خاطره هاي جاويدروگذررها بابلسربرمي گرددبه دوره پهلوي اول است و درزماننه بهمن ۱۳۸۶ با شمارهٔ ثبت ۲۰۶۷۴ به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است.

براي ساخت تارنماي اينترنتي به كار بردن كدهاي پي اچي پي بهتر است يا asp پارت 3

در شرايط كلي ميشود گفت كه پايگاه اينترنتي هايي كه با اين دو زبان كد نويسي شده اند ، هم ميتوانند داراي معضلات حفاظتي باشند به همين علت ميتوان گفت كه هر دو از نظر امنيتي در يك لول قرار دارند اما عده اي معتقدند كه به دليل استفاده وب سايت هايي نظير گوگل از پي اچ پي ، ممكن است حفاظت پي اچ پي بيشتر باشد.

بهينه سازي   در گوگل

بعضي از كاربراني كه كار تدريس بهينه سازي سايت انجام ميدهند معتقدند به دليل اينكه زبان برنامه نويسي گوگل پي اچ پي ميباشد ، سايت هايي كه با اين زبان برنامه نويسي شده اند از سئوي بهتري برخودار هستند اما اين ادعا را هيچ موقع مديران گوگل تاييد نكرده اند.

نتيجه گيري
ميتوان گفت كه پي اچ پي از مزاياي بهتري برخوردار است ولي اين مسئله دليل بر ناقص بودن asp نميباشد . از طرفي تعرفه طراحي سايت با پي اچ پي كمتر است .

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

در هنگام ايجاد سايت به كارگيري از كدهاي php مناسب تر است يا اي اس پي قسمت 2

بسياري از كاربران به دنبال يافتن هزينه طراحي سايت مناسب ميباشند. توجه داشته باشيد كه asp را كمپاني مايكروسافت پشتيباني ميكند كه براي اجراي آن در سرور نيازمند به محصولات مايكروسافت ميباشيد. محصولاتي نظير iis كه در سرور ويندوز قابل اجرا است . اما در طرف مقابل پي اچ پي را ميتوان در سرور ويندوز و يا لينوكس اجرا كرد . به همين دليل براي طراحي سايت ارزان استفاده از پي اچ پي بهتر است .

پي اچ پي يك نوع زبانه برنامه نويسي اوپن سورس است به همين خاطر در مقايسه با asp از عموميت بيشتري برخودار ميباشد . ميتوان گفت كه براي زبان كد نويسي php اسكريپت ها و كدهاي بيشتري قرار دارد به همين دليل تعداد زيادي از برنامه هايي كه يك كد نويس براي ساخت يك سايت احتياج دارد به زبان php از قبل وجود دارند .

در مطلب هاي بعد ، در باره مسائل مرتبط به ( بهينه سازي ساختار | بهينه سازي محتوا | لينك بيلدينگ } در سايت هايي با زبان پي اچ پي يا asp صحبت خواهيم كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۶:۴۸ توسط:EWRTEWE موضوع:

با زيورآلاتگوناگون منطقه تركمن متوجه شويد

تاثير سادگي پايگاه در فروش آنلاين پارت دوم
اين مقاله بدست وب سايت طراحي وب سايت ارزان آماده گرديده است.

منو هاي كامل و دقيق
اگر در سايت خود از بخش بندي هاي مناسب استفاده نكنيد ، هيچ بازديد كننده اي نميتواند به سادگي كالا يا خدمات مورد نظر خود را در سايت شما بيابد. به عنوان مثال تصور نماييد كه شما داراي يك سايت براي فروش تلفن همراه هستيد ، كابرپسندي در اين مثال يعني اينكه دسته بندي هاي شما بر اساس مارك ( مثلا سوني ، سامسونگ و ... ) در اختيار بازديدكننده قرار بگيرد ، سپس هر برند زير دسته بندي هاي متفاوتي داشته باشد كه بر اساس مدل هاي مختلف ساخته شده توسط اين برند ميباشد مثلا برند سامسونگ ميتواند داراي زير منويي مثل گلكسي باشد كه خود گلكسي ميتواند داراي زير منوهايي مانند سري اس و سري نوت باشد و الي آخر ...

گذاشتن نقشه وب سايت
گذاشتن نقشه سايت در اختيار بازديدكنندگان در افزايش كارايي تارنما شما بسيار مفيد است. جدا از اين نكته كه قرار دادن نقشه سايت در اختيار بازديد كنندگان باعث ميشود بازديدكننده با شماي كلي تارنما شما آشنا شود.


اين مطلب بدست وب سايت سئو و طراحي ست اداري تهيه شده است.

اثر سادگي وب سايت در فروش آنلاين پارت اول
تاثير كاربرپسندي وب سايت در بازاريابي اينترنتي پارت اول

فروش آنلاين موفق مستلزم داشتن طراحي سايت بهينه براي موتورهاي جستجو و همچنين كاربرپسندي براي كاربران است. در واقع سايت شما بستر لازم براي داشتن بازاريابي موفق را فراهم مينمايد . بسياري از مديران تصور ميكنند با رعايت قواعد بازاريابي اينترنتي به صورت كامل ، ميتوانند به اهداف خود دستيابند درحالي كه اينترنت ماركتينگ به تنهايي هرگز قادر به افزايش فروش شما نيست . بازاريابي درست و اصولي ميتواند كاربران را به سايت شما بياورد اما اين مسئله به معني خريد از شما نخواهد بود ، براي بالابردن فروش از طريق بازاريابي اينترنتي به دو مسئله مهم و اساسي احتياج داريد ، ابتدا داشتن يك وب سايت كاربرپسند كه توانايي تبديل بازديدكننده به خريدار را دارا باشد ، دوم فروش آنلاين صحيح و حرفه اي

اولين مسئله مهم و تاثيرگذار در مسئله بازاريابي اينترنتي ، كاربرپسندي پايگاه ، ساخت سايت به صورت ساده و با پيچيدگي كم ميباشد. اين سادگي و عدم پيچيده بودن پايگاه هيچ تداخلي با زيبايي ظاهري سايت نداشته و هدف از سادگي ، وجود نظم و ترتيب در سايت شما ميباشد.

منبع : تاثير كاربرپسندي سايت در بازاريابي اينترنتي

متد هاي نوشتن متن جديد بخش سوم

استفاده كردن از موبايل و عكاسي آنلاين
با يك دوربين ساده به راحتي مي توانيد متن منحصر فردي براي وب سايت خود توليد كنيد مثلا اگر در زمينه آرايشگري و گريم فعاليت مي كنيد مي توانيد از مدل هاي مختلف با كسب اجازه عكس بگيريد و در سايت خود منتشر كنيد ، اين دوربين را بايد همه جا با خود همراه داشته باشيد و تصاوير متفاوتي در روز تهيه كنيد. همچنين استفاده از تصاوير خودتان باعث ميشود طراحي سايت ارزان تري داشته باشيد زيرا استفاده كردن از عكس هاي خود علاوه بر اينكه به به بهينه سازي سايت كمك فراواني ميكند ، باعث ميشود هزينه طراحي نيز كاهش يابد زيرا ديگر نيازي به طراحي تصاوير اختصاصي نخواهيد داشت.

توليد كتابچه پي دي اف
ميتوانيد با ساخت يك كتابچه پي دي اف قدرتمند ، مخاطبان زيادي را به سايت خود سرازير نماييد زيرا كاربران همواره به دنبال كسب اطلاعات جديد هستند . اگر توانايي ساخت يك كتاب جديد را نداريد مي توانيد با مطالعه چند كتاب خلاصه اي از آن ها تهيه كنيد و به صورت يك كتاب الكترونيكي  در بياوريد ، به ياد داشته باشيد كه ذكر منبع اصلي اين كتاب ها كاربران را به سايت شما بسيار خوشبين ميكند .

ايجاد محتواي كوتاه اما سودمند
گوگل به تازگي اعلام كرده است كه مطالب كوتاه حتي كمتر از 300 كلمه هم مي تواند در رتبه بندي يك سايت موثر باشد، شما با يك مقاله كوتاه مي توانيد به گوگل خود را اثبات كنيد، فقط كافيست كه از كلمات و جملاتي استفاده نمائيد كه گوگل متوجه شود كه مقاله شما مرتبط با وب سايت شما و كلمات كليدي باشد.

منبع : روش هاي ايجاد محتواي جديد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۴۶:۱۴ توسط:EWRTEWE موضوع:

كيشبااهميت ترين جزيره گردشگري و تجاري ايران است كه سالانه توريست هايزياديگوشاگوش دنيا را بهسمت خود مي كشاند.

براي كدنويسي سايت به كار بردن زبان پي اچي پي بهينه تر ميباشد يا اي اس پي ؟

اين دو زبان برنامه نويسي تحت وب ، رايج ترين |زبان ها|كدها} براي طراحي وب سايت هاي دايناميك ميباشند . از نظر كاربرد ميتوان گفت كه هر دو يك كارايي دارد و فرق آنها در نوع نوشتن كدهاي آنها ميباشد. برخي از افراد كه اطلاع چنداني از نحوه كاركرد اين دو زبان برنامه نويسي ندارند به دنبال گرفتن پاسخي براي اين سوال ميباشند كه كداميك از اين برنامه نويسي ها بهتر است . در واقع اين سوال بعضا باعث ميشود كه بحث ها و تبادل نظرهايي در بين طراحان به وجود بيايد.

به اين دليل كه اكثر طراحان سايت تنها به يكي از اين دو برنامه نويسي اشراف دارند به سرعت در جواب با چنين مسئله اي اقدام به دفاع از برنامه اي ميكنند كه خود بر آن مسلط ميباشند.

بعضي از بازديدكنندگان براي سفارش اپليكيشن اندرويد و يا اين مسئله كه ظاهر يك وب سايت مهم تر است يا محتوا ؟ نيز دچار اختلاف نظر ميبانشد ، و يا حتي در رابطه با اهميت كم حجم كردن سايز و حجم تصاوير در طراحي سايت و يا اهميت بيشتر به كيفيت تصوير نيز ممكن است دچار اختلاف سليقه باشند ، اما بيشترين سوال از ما در اين زمينه  تفاوت بهينه سازي سايت در ميان اي اس پي و يا پي اچ پي ميباشد كه در بخش بعدي توضيح خواهيم داد.

منبع : براي طراحي سايت استفاده از زبان برنامه نويسي php بهتر است يا asp ؟

ساخت تارنماي اينترنتي واكنش گرا به خاطر موبايل پارت 4

ساخت سايت ريسپانسيو باعث ميشود همه كاربران از نحوه نمايش اطلاعات راضي بوده و اين مورد يك استراتژي مهم در بازاريابي اينترنتي ميباشد. يكي از جاذبه هاي جذاب ساخت وب سايت ريسپانسيو اين است كه يك سايت واكنش گرا مي تواند سايت را براي يك بازديدكننده با بهترين امكانات و يا يك كاربر با امكاناتي كاملا پيش پا افتاده كه هر يك از دستگاه هايي با صفحه نمايش هاي متفاوت استفاده ميكنند ، به يك شكل نمايش دهد.

غير ممكن است كه اين مسئله در رتبه هاي وب سايت شما در ميان موتورهاي جستجو بي تاثير باشد چون در اين شرايط شما شرايطي مهيا كرده ايد كه كاربران از هر راهي وارد سايت شما شدند نسبت به يكديگر فرقي نداشته و در اصل همه بازديدكنندگان داراي شرايطي برابر باشند . كدنويسي سايت ريسپانسيو به نوعي براي سايت هاي خاص ميباشد.

منبع: استفاده از طراحي سايت واكنش گرا براي تلفن هاي همراه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۹:۵۴ توسط:EWRTEWE موضوع: